joi, octombrie 23, 2008

Ce ai face cu banii daca ai castiga 1000 euro?

Poate o sa credeti ca este o intrebare clasica, plicticoasa si, de ce nu, enervanta. Am ales aceasta suma pentru ca nu este una colosala (prin urmare, nu-ti poti cumpara vila, masina si femei :D), dar nici una foarte mica. Ma intereseaza sa stiu care ar fi valorile voastre si ce ati prefera sa faceti cu acesti bani.

Iata cateva repere:
1. sa ii cheltui pe nimicuri ( in sensul de mici placeri materiale)
2. sa ii strang la "ciorap"
3. sa ii folosesc pentru a ajuta pe cineva (aici intra: cadouri, actiuni umanitare etc.)

ps: Foarte curioasa :">

10 comentarii:

  1. si daca spun ca toate 3 ce te faci?A?

    RăspundețiȘtergere
  2. daca tu crezi ca iti ajung..e foarte bine. Oricum am spus ca sunt cateva "repere", adica nu inseamna ca sunt singurele posibilitati :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E dificil sa spui acum ce ai vrea sa faci cu niste bani pe care nu i-ai. As putea spune ca i-as da unui om sarac, dar fiind sarac nu ar avea ce sa faca cu ei, sigur ii cheltuie in cateva zile, fara sa rezlve ceva cu ei. Dar sa fim seriosi, cum poti face alegerea cea mai buna din zecile de mii de saraci, e dificil sa alegi pe cine ajuti- de ce sa discriminezi pe unii si doar unii sa merite ajutorul. Oricum ar fi, banii nush daca ii ajuta f mult, cel putin nu 1000 euro. Daca as alege sa-i pun la ciorab, fii sigura ca n-am ce face cu ei dupa 1 an sau 2, eventual cu criza financiara i-am pierdut pe toti- inflatia mare, remuneratie dupa buget..:))so...no way pusi la ciorap! Economic vorbind, cea mai buna solutie e sa investesti intr-o afacere care sa-ti ofere un venit continuu, eventual crescator si din aia sa faci acte de caritate. Cat priveste micile placeri,...banii cheltuiti fara a avea in spate productie nu fac decat sa creasca inflatia- asa k solutia optima e sa-i investesti sa faca bani. Dar oare cat de istet poti fi asa incat sa-ti si mearga afacerea respectiva si cat de concurent poti fi fara de ceilalti care au mai mult de 1000 euro capital. Fie esti inventiv, fie.... te gandesti de pe acum ca e ca si cum nu i-ai avea. Un singur lucru e cert: totul sunt ipoteze care isi confirma valabilitatea doar cand ai banii aia in mana. Doar de la cineva care i-a avut poti sa afli cam ce se poate face cu ei.:D

    RăspundețiȘtergere
  4. si totusi sunt aproape sigura ca cine i-a avut i-a cheltuit pe mici placeri :))

    eu am fost intr-o excursie

    RăspundețiȘtergere
  5. Poi... teoretic i-as investi ori pentru inbunatatirea afacerii mele, ori in niste scule care-mi lipsesc pentru cantat.
    Practic, banii asa cum vin, asa se si duc, deci probabil i-as sparge in toate prostiile care mi le doresc, si cand s-ar termina, mi-ar parea rau dupa ei.
    Ridica suma, si-mi mai vin idei. ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. I-as pastra pentru atunci cand nu voi mai fi la buget... =))

    RăspundețiȘtergere
  7. ai fost in praga, e super! dar chiar i-ai castigat? daca ar fi munciti pe bune, ai vedea cat de grea e alegerea sa-i cheltui. eu ink ii mai pastrez:)) mi-am facut propria linie de credit, cu dobanda 0% ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. au fost munciti pe bune, cu scopul de a merge in acea excursie! i-am strans pentru a merge in excursie...

    oricum era vb despre "cine i-a avut" adica eu i-am avut

    RăspundețiȘtergere
  9. poi sincer nusht sigur ce ash face,deoarece,in primul rand nu-i am:D
    1.mi-ash lua un tel,unu q touch screen obligatoriu,nokia 5800 xpressmusic spre ex (200E)
    2.un laptop bun,de vreo (700E)
    3.mi-as schimba bratare (100E)
    ca sa facem umpic haz de necaz,dak nu-i castig,vand telu,laptop-ul si bratzara:))=))
    e o suma mik,shi nu ar putea produce mari schimbari,dar ar putea satisface unele capricii:D

    RăspundețiȘtergere