joi, mai 07, 2009

Te intorci?

Eu ma intorc des...la decizii, intrebari..probleme... Incerc sa nu schimb cu mult atitudinea, dar ma intorc. Ma gandesc, mai pun in balanta.. cat e de greu pentru unii sa se intoarca, sa recunoasca greseala? Eu ma intorc... macar putin. Macar cat ar fi sa spui ca m-am intors, totusi. Daca ne-am intoarce toti, oare ar fi bine? Eu cred ca nu. Trebuie sa fim si incapatanati si egoisti, sa ne putem hotari intr-o privinta. Daca nu as fi incapatanata, probabil as sta sa analizez la nesfarsit...cam incalcit...dar parca adevarat...

As vrea sa imbratisez... parca mi-e dor...sa ma intorc in niste brate pe care nu le-am mai iubit demult...

Am fugit...dar e cazul sa ma intorc....pe bune... de data asta

4 comentarii:

  1. Uneori "fuga" e calea cea mai comoda pe care uneori o alegem, dar nu e si solutia de care avem nevoie

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt unele lucruri asupra carora nu te poti intoarce. Dar ai posibilitatea sa reflectezi inainte de a actiona intr-un anumit sens, pentru ca pasul facut sa fie unul hotarat. De aceea e bine sa te pui de acord cu tine insuti inainte de a lua o decizie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da.E greu. Trebuie sa stii foarte bine ce vrei. Si eu simt ca as vrea sa ma intorc. Mi-e dor de unele persoane din viata mea.
    Succes si multa bafta in viata!

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu ma intorc in trecut...e bine sa te intorci... intorcandu-te inveti din greseli. cu putin noroc, intorcandu-te poti schimba prezentul... te intorci si iti alini dorul... te intorci si te odihnesti acolo unde ai lasat o farama din sentimentele tale!

    RăspundețiȘtergere